fredag 1 juni 2018

Det händer en del, på en dryg vecka!

Min man och jag har ju varit bortresta en dryg vecka, till Sitia på ön Kreta!
Under tiden har min Far skött om våra katter Exemplariskt!!


Så vi kan meddela att Bianca har gjort en viktökning på 1,1 kg nu!!💖💗👍


Växtligheten har ju kommit igång här hemma!
Men, luftvärmen lyser med sin frånvaro....


Kan tänka mig att "Järnnätterna" nu i början på Juni kommer att kännas av!!


Rabarber och Jordgubbar ser lovande ut!


Sen har jag berättat för mina Pelargonier att de har det väldigt bra här....


För jag har träffat deras släktingar, 
 de har knappt någon tillgång till vatten 
och är stora som buskar!?!


Som sagt! Varmt och Gott har vi haft, 
tillsammans med Son, Svärdotter och Barnbarn!
Verkligen härliga dagar i Sitia!!💖💗💞😎😎👍👍










Återkommer.......

Inga kommentarer: