torsdag 2 maj 2019

Dockskåp och Katter!!💞😻👍

Några månader framåt.... The Arthur dockskåp är klart!
Men, när jag höll på med det så dök en annan idé upp....

 The Arthur hus, står färdigt på sin plats!
 Idén som dök upp... var att göra min Fars barndomshem... men, det brann upp när min Far var tonåring..... Så jag frågade min Far vad han komihåg och om han kunde skriva ner det han kom på...  2 dagar senare ringer min Far: ritningen är klar!! Så nu höjdes ribban för mig!!👍👍😎😎

 Arbetet är igång.... men det är många bitar och många detaljer!

 Brandsläckare i liten skala...
 Köksstolar....
 Bygga trapp...
 Bygga Järnspis och vedpanna!!
Pysslandet fortsätter... får återkomma om det....



På Kattfronten!

Dags att få hjärtana ultraljudadeOthello & Bianca
 Nu, på fredag 3:e Maj är det dags... En utflykt till Öjebyn
Tycker också både Kattdam och Kattherre börjar visa tendenser till att chippet håller på att ebba ut...
Så vi får väl se om det kan bli Kattbebisar, såsmåningom....
Vi får vänta och se...

Får återkomma!! 💞💞👍👍👌👌😎😎

Inga kommentarer: